En vecka

Har en vecka kvar nu. Känns både skönt och tråkigt. Vill ju såklart inte lämna mina fina vänner som jag har fått här, men samtidigt så längtar jag så stört mycket tills nästa vecka då jag äntligen är klar och äntligen får åka iväg på min resa. Har sagt det förut, och säger det igen, jag är SÅ KLAR med att vara au pair. Har köpt det mesta av det jag behöver köpa innan jag ska iväg nu. Igår inhandlade jag en och en halv bikini på Victoria Secret rean. Värt! Så nu är det bara packningen kvar. Den lär jag ju inte ta tag i förän efter helgen förmodligen. Mitt största problem är även att jag inte har någon våg, så kommer inte ha en aning om vad min resväska väger. Måste se om min värdfamilj har någon inne i huset, annars kommer det ju inte bli lätt.
 
Ikväll ska jag till Wild West med tjejerna en sista gång. Hoppas att det kommer bli grymt kul! Och snart ska Andrea hämta upp mig och vi ska till gymmet för lite yoga. Kände att jag väl borde använda mitt gymkort i alla fall någon gång denna månaden eftersom att jag betalat för det redan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0