23 oktober

Tänkte skriva lite om hur läget är för tillfället. 
 
Jag har bestämt att jag INTE ska förlänga, och datumet jag kommer flyga hem till sverige kommer förmodligen att bara den 13e februari. Det känns verkligen som rätt beslut då jag är riktigt trött på att jobba som au pair. Det har varit tufft att komma tillbaka hit till Chicago efter att vara hemma men samtidigt så känns det jätteroligt för jag tycker så mycket om att bo här. Tror att det kommer gå snabbare än vad jag tror tills det är Januari, och då ska jag iväg på min resmånad. 
 
Min resmånad kommer se ut såhär: 
16 januari: 1 vecka i LA med Matilda och Markus 
22a Januari: 2 veckor på Hawaii med Matilda och Markus 
4 februari: 1 vecka i Chicago och bara leva livet 
13 februari - HEM
 
Är riktigt riktigt taggad på det. En till sak jag är riktigt riktigt taggad på är Halloween, som böjrar i helgen och håller på till nästa helg ungefär. Eller det började förresten redan i början av oktober då alla började sätta upp en massa halloween dekorationer. På onsdag nästa vecka är det halloween dagen eller vad man nu kallar det och jag tror det är då det ska gås trick och treat och allting sånt. Jag och Fanny har bestämt våra halloween kostymer nu, och jag säger bara det. Det kommer bli grymt bra. 
 
Har ju utlovat lite bilder också så tänkte att jag skulle lägga upp dem. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, att vara på Hawaii i två veckor, är det inte dyrt? Hur har du råd med det? :) Inget illa menat alltså, är bara nyfiken!

2012-10-25 @ 23:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0