Roller skating & YMCA

I söndags var jag ledig hela dagen. På eftermiddagen hängde jag med Andrea, Robyn och Jayde och åkte roller skates! Det var grymt kul!

Efter det åkte jag med Lilly och Andrea och fikade på starbucks.

På måndag morgon visade dem mig YMCA och jag fixade mig ett gymkort där. Så nu hörrni, nu ska jag börja gymma!

I tisdags var jag och shoppade i Gallerian med Linnéa och sen åt vi lunch.

På onsdag kväll gick jag på bio med henne och såg breaking dawn 2, finally!

Igår, torsdag, träffade jag Minette och Madde och vi åt lunch hemma hos Madde.

Så har min vecka sett ut lite kort, förutom jobb.

Idag är det ÄNTLIGEN fredag! I eftermiddag ska jag flyga till Washington DC för att gå en helgkurs där i helgen. Och ikväll får jag träffa Fanny igen dom också ska dit!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0