Mycket händer och inget händer

Okej. Mycket händer och inget händer för tillfället. För att fatta mig kort så är jag i rematch. Av andledningar som har funnits hela tiden, men som nu blev för mycket. Jag sitter och hoppashoppashoppas på att det ska finnas en familj här i Chicago som jag kan få. Eftersom att jag bara har 2 månader kvar dock så verkar det vara svårt att kanske över huvud taget hitta en familj. Jag är sjukt besviken, och vill verkligen inte behöva åka hem. Just nu händer ingenting, och jag vet ingenting om hur allting kommer att bli. Det känns ganska så frustrerande. Men tänkte i alla fall att jag skulle uppdatera er lite. Lite jobbigt att hålla på och berätta för alla om och om igen. Säger väl också såhär, fråga inte en massa för jag vet som sagt ingenting för tillfället.
 
Puss och Kram, och håll alla tummar ni kan för att jag ska få stanna här i Chicago 

Kommentarer
Postat av: Johanna G

åh gud va tråkigt! Jag vet inte vad det gäller, men kan säga att det är starkt av dig att hålla ut så länge om det är något som inte stämmer! Håller tummarna stenhårt för dig!

Svar: Tack så jättemycket!!
aupairjosefine.blogg.se

2012-11-02 @ 20:09:22
URL: http://johannajenny.blogspot.se
Postat av: Emelie

Jag har läst din blogg ganska länge och tycker om att göra det! Jag håller tummarna för att du hamnar i en bra familj och hoppas allt blir bra! :)

Svar: Gud vad roligt att höra att du läst mitt blogg ett tag! Tack så jättemycket :)
aupairjosefine.blogg.se

2012-11-03 @ 00:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0