Sunday

Serie-nörd som jag är så såg jag säsongsavslutningen av Grey's anatomy idag, och igår såg jag säsongsavslutningen av Vampire Diaries. Alltså "VAFAN?!" är verkligen rätta ordet. Så himla spännande avslutningar borde inte vara tillåtet att göra. Jag typ dör. Vågar jag ens titta på sista Desperate Housewives avsnittet (ever!) när det kommer?

Okej, där kom min nördiga tv-serie sida fram. Nu till dagen. Slappade hela förmiddagen fram till typ 1. Sedan bestämde jag mig för att faktiskt göra någonting utav dagen innan jag började jobba vid 5. Så jag åkte downtown och mötte upp Emelie. Vi skulle möta upp Julia och Elin också men Emelies mobil dog så vi kunde inte ringa dem. Istället gick vi till Potbelly's och köpte med oss varsin macka som vi tänkte ta med till stranden och sätta oss och äta. På vägen dit gick vi förbi Cheesecake factory och där sitter ju självklart Julia och Elin och ska äta så vi sätter oss hos dem och äter våra mackor istället och har en riktigt trevlig pratstund innan det blev dags för alla att dra hemåt.

På kvällen nu har jag jobbat ett par timmar. Jobbar egentligen fortfarande men barnen sover nu så jag är på mitt rum. Berättade jag att jag köpte ett par converse igår? Jag kommer inte ihåg, men nu vet ni i alla fall. Såhär ser de ut:

Beiga är de om ni inte ser det.

Och här, en liten bild på den superstora makaronen utanför Wrigley Field. Bara för jag tog kort på den idag.

Kommentarer
Postat av: emma

såg sista desperate avsnittet igår... sorgligt att det är slut

2012-05-16 @ 17:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0