Sällskap i källaren

Började dagen idag med att gå till gymmet (jag vet, duktigt!) och efter det gick jag och handlade mat. Sen har jag i princip bara jobbat idag. Efter att jag slutade lagade jag en tacopaj som vi ska äta imorgon. Gjorde det efter att jag slutade idag för att jag ska kunna vara ledig fram till 3 imorgon. Gött! Har även fått lite sällskap i källaren märkte vi idag. Någon hade öppnat dörren ut till förrådet (som man kan gå in till från källaren) och där inne var det hundratals med flugor!!! Så himla äckligt. Det är därför det har känts som att jag har EN fluga som följt efter mig vart jag än gått i källaren. Har jag varit på toan, då har han varit där, när jag stod i duschen i morse då var han där, när jag ser på tv då flyger han runt där och när jag ska sova då är han i mitt sovrum. Och varje gång har jag dödat honom men ändå kommer han tillbaka. Det berodde visst inte på att det var någon slags odödlig superfluga..det var visst fler än en...

Mina värdföräldrar fick värsta paniken för att det var flugor i källaren och jag fattade inte varför de blev så himla upprörda. Liksom vadå? Jag har ju bara typ en fluga där nere? Men sen när jag gick ner nu på kvällen så kryllade det av dem. EEEEW! Så min värdpappa rusade till affären och köpte flugdödarspray!! Och nu är de döda! 100 flugor på golvet med benen rätt upp i taket. Men det luktar inte gott där nere så för att vara på säkra sidan så sover jag i ett av barnens rum inatt.

Intressant. Ett helt inlägg om mitt flugproblem.

Imorgon ska det bli jättevarmt här (det var det förresten idag med), så jag och Fanny ska ha picknick i parken där hon bor. Det blir mysigt det!

Nu ska jag se lite film innan datorn dör och sen ska jag sova.

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0