NAVY PIER

I onsdags hade jag ögoninflammation. Min värdmamma ville därför inte att jag skulle jobba. Med andra ord fick jag en gratis ledig dag bara sådär. Det är ju inte helt fel det. Så först hade jag Maria och Fanny picknick i en park där Fanny bor och efter det åkte jag och Maria till Navy Pier. Första gången jag var där. Det var hur mysigt som helst. Dit ska jag ta med er när ni kommer, mamma och Victoria.









De hade en Bubba Gump restaurang där. Vi var ju bara tvugna att äta där!!






Orkar inte skriva så mycket mer, men en riktigt rolig dag hade vi i alla fall, och maten var supergod! Jag gör inget annat än att äta ute här tror ni säkert. Det stämmer till viss del. Måste nog försöka sluta med det och börja bli lite bättre på att spara...

Nu är det äntligen Lördag igen och snart drar jag till stranden och steker med Fanny & Fanny. Ikväll ska vi fira Emelie som fyller 20. Bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0