Mexicansk kväll

Gårkvällen var helt galen!! Jag mötte upp Olivia vid 5 och vi åkte till en av hennes kompisar på Margarita party (det var cinco de mayo igår, mexicansk högtid) /födelsedagsfest. Efter att vi varit där en liten stund gick vi till en bar och åt mexicansk mat. Där mötte vi även upp Emelie, Julia, Elin och Fanny och vi hade det supertrevligt hela kvällen. Jag och Olivia drog därifrån senare på kvällen för att hitta ett ställe där vi kunde dansa. Vi hamnade istället på ett par andra barer innan vi tillslut åkte hem till en annan kompis till Olivia och spelade beer pong. Det var riktigt roligt, och vi åkte väl därifrån runt 5 någon gång.

Jag har varit något trött och sliten idag dock, men det var det värt ändå, för fasen vilken kväll vi hade! 





Haha, Olivia var visst med på alla mina bilder såg jag nu. Men whatever, söt som hon är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0