Funny day

Idag på förmiddagen åkte jag och Fanny till Walmart's. Jag köpte en massa smink, och så ett par temporära sneakers tills jag köpt mig mina efterlängtade converse. Såklart var kameran med även denna morgon, så här kommer ett par bilder.



Fanny önskade hon också hade en Cubs t-shirt. Hon vill vara lika cool som jag.



Sen jobbade jag hela dagen, till halv 9. Idag var det Cubs match så mina värdbarn skulle för första gången i år sälja Lemonad ute på gatan. Sjukt söta var dem och de lyckades faktiskt riktigt bra med att sälja.

Sen på kvällen åkte jag och mötte upp Fanny och Olivia och hennes au pair grupp som hade au pair möte. Vi åt pizza på en bowlinghall och hade allmänt jättekul. Tyvärr missade jag bowlingen. Men vi hann flamsa lite ändå.



Och så släppte vi loss i bilen på väg hem med såklart!

Riktigt bra dag med andra ord. Orkar inte skriva så mycket för det tog som himla tid att lägga upp bilderna så ni får nöja er med dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0