Ett besök på College

Idag var jag och Fanny och kollade in ett av collegen här i närheten. Vi låtsades vara studenter och gick omkring där inne ett bra tag. Vi kände tyvärr att vi inte riktigt passade in där bland alla lite halvskumma typer i ett lite halvskumt område, så jag tror att vi kommer välja ett annat college. På Fredag ska vi kolla in nästa alternativ.

Efter det satte vi oss på Starbucks en sväng här borta vid Wrigley Field och kameran var såklart med. Så här kommer ett par bilder. Vi hade ju liksom ingenting snyggare än varandra att ta kort på (förutom han som jobbade där, men vi lyckades inte riktigt att ta en bild på honom) så här kommer lite bilder på oss och så min Frapuccino som jag beställde. Tänkte att nu är det dags att jag börjar lära mig dricka kaffe, så tog någon kaffeliknande milkshake. Inte god. Kunde inte dricka mer än vad jag druckigt på bilden nedanför. Kaffe får bli en annan gång. Är väl inte riktigt mogen för det än.






Barnen och jag var ute och fångade fjärilar idag. När de hade fångat varsin i en liten burk med plast över (med hål i) så döpte dem dem till "Chrystel", "Cristina" & min favorit "Bob". De är ju bara för söta ibland. Av alla namn så döper de den till BOB liksom. När vi sedan skulle släppa ut dem så ropade de "Bye Chrystel! Have a good life! Take care! Fly safely!". Haha, ja det var dagens söta det.

Nu ska jag äntligen slappa lite framför Pretty Little Liars innan jag ska sova. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0