Paparazzi Jossan

Igår hände det grejer här i området. Min värdmamma berättade att hon åkt förbi och sett en massa film bilar på gatan här intill. Det var jag verkligen tvungen att undersöka. Så när jag hämtat två av barnen från skolan tog vi oss en liten promenad och försökte låtsas som att vi bara "råkade" passera förbi. Och visst var det filmning pågång minsann!! Kolla in vagnarna! ;) De stod en massa olika saker på dörrarna som t.ex. "director", "hair & make-up", wardrobe", "Grace", "Olivia" (förmodligen Olivia Newton John trodde ju såklart ett utav barnen som är helt galen i Grease).




Vi följde efter en kille som bärde på en massa saker och han var påväg åt detta håll.

Och jomen visst. Ett bra val att följa efter honom/skyltarna för där hittade vi ju själva filmningen. Paparazzi Josefine försökte att smygfota lite grann och fick ett par arga blickar från en säkerhetsvakt som stod en bit bort.



Vi såg tyvärr ingen kändis dock, men både jag och barnen tyckte det var rätt så häftigt ändå. Allt vi såg var en kille som åt på en banan, och våra fantasier svävade iväg åt alla möjliga håll. Tror att den slutade någonstans med att de förmodligen filmade en banan reklam, där de dansade/klättrade uppe på tågrälsen och sjöng "You're the one that I want, you are the one I want, uh uh uh BANANA!" Men förmodligen var det något lite mer seriöst än så med tanke på alla "stjärn-vagnar"!! 


Vi gick även förbi en gubbe som sa "They didn't put me in the movie" när han passerade oss. Lite kul tyckte jag, han var uppenbarligen också där för att snoka lite ;)

Jaa ni, det var dagens (gårdagens) häftiga nyhet här ifrån USA. Sug på den ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0