It's just cause you are thinking

Fullt upp här den här veckan. I måndags var jag hos Lisa en sväng på förmiddagen, och vi satt mest och bara pratade. Hon har precis kompis tillbaka från Tyskland. Vi planerade bl.a. att vi ska åka till Grand Canyon/California i sommar. Förhoppningsvis första veckan i Juli. Ska bli sååå kul!!
<
Idag har jag och Stephania varit och shoppat. Jag letade efter mina kritvita converse igen och frågade till och med på en affär som hade massor converse (med inte mina) om det möjligtvis gick att beställa hem till butiken. Hon svarade då att hon aldrig sett helvita converse förut! Jag blev så sur. Jag menar de finns ju i Sverige, då borde de väl förfasen finnas här? De är ju trots allt här de tillverkas... Jag får prova lyckan på internet istället. Därför köpte jag istället ett linne, ett hårband och ett par solglasögon. Det sistnämnda var i alla fall välbehövligt, de andra bara för att jag har blivit lite shopping beroende.

Måste även berätta en lite gullig sak som en av småtjejerna (6år) sa till mig idag. Vi har precis fått beta att det går löss i ett av barnens klass. Därför tittade lilltjejen igenom mitt hår nu på kvällen.
Och jag sa: "Maybe I have lice, my head itches all the time. And maybe they'll jump over to your head if you're not careful".
Hon svarar: "Noo! It doesn't have to be lice. That's just cause you are thinking. It can do that sometimes when you're thinking".  Haha, lite gulligt sådär tyckte jag!

Nu ska jag sova. Ska upp tidigt och träffa Lisa imorn.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0