Hönökaka, filmkväll, tacos, Ben & Jerry's och trevligt sällskap

Igår bakade jag Hönökaka! Åh vad gott det blev! Fast tyvärr inte lika goda som de blir hemma såklart. På eftermiddagen kom Jenny hit och vi gick och handlade till tacos, och så köpte vi varsin Ben & Jerry's. Första gången jag köpte det sedan jag kom hit. Ni kan ju gissa om den slank ner fort!

Vi hyrde även två filmer, vi skulle ju trots allt ha filmkväll. "The Help" och "The Change-Up" blev det, och "The Help" var riktigt bra. Definitivt en film att rekomendera!! Emellan de två filmerna åt vi tacos a la Mexico. Riktigt gott! Sedan blev det glass till den andra filmen. Tro det eller ej (förmodligen blir ni väl inte ens förvånade) men jag åt upp hela min glass på en kvart... Åh så gott det var, och åh vad jag fick lite ont i magen sen...

Idag ska jag träffa en tjej som heter Luisa för frukost. Träffade henne min första eller andra vecka när jag kom hit, så det ska bli kul att ses igen :) Vi ska som jag sa äta frukost på en restaurang och sedan ska hon visa mig en second hand butik som tydligen ska vara jättebra! Ikväll ska jag jobba, och sen börjar en ny vecka med jobb enda till fredag eftermiddag då min lediga helg börjar! Jihu, vad skönt det ska bli med ledig helg. Det känns som att jag nyss hade det! Gud vad fort tiden går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0