Downtown Chicago i svartvitt

Jag var downtown häromdagen och kollade in lite kurser på ett college. Efteråt tog jag och kameran och såg oss omkring lite. Här får ni lite bilder från mitt i smeten, ungefär. Gick en liten sväng längs med ån som går mitt in i stan.






Jag måste även meddela, för alla ers skull där hemma och i canada och vart ni nu än befinner, att jag idag var på gymmet! Woho. Första gången sedan jag kom hit. Det var med andra ord verkligen på tiden (firade det med lite(okej då, mycket) glass till efterrätt idag). Jag bokade även in ett möte med en pt eller vad man ska kalla det på tisdag morgon som ska visa mig hur man använder alla maskiner och göra lite testa för att se hur bra jag är. Lite läskigt känner jag, men det ska nog gå bra.

Imorgon ska jag och Lisa gå på museum. Många av museumen här i Chicago ska tydligen vara riktigt bra så vi ska testa vårt första imorgon :) Sedan jobbar jag på kvällen och på söndag är jag ledig. På söndag har vi cluster meeting (au pair möte med alla au pairer som bor här i närheten). Det ska bli riktigt kul. Vi ska träffas downtown och typ gå någonstan där man kan se Chicago under marken, jag fattar inte riktigt hur det var men det verkade som att det skulle vara shopping och grejer fast under marken. Låter hellustigt, jag vet. Får helt enkelt vänta tills efter söndag innan jag kan berätta mer om det.

Hoppas att ni alla får en kanonbra helg. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0