Blues band audition

Idag är jag ledig. Så jag tänkte att jag kunde börja dagen med att berätta lite om vad som hänt de senaste dagarna.

Jag har varit på audition till ett blues band. Eller band och band, det är en kurs där man spelar i band, men man var fortfarande tvungen att gå på audition för själva kursen. Det gick hyfsat bra och jag kom med i bandet om jag ville. Jag tror dock inte att jag ska gå med, men funderar fortfarande på det. Annars ska jag byta till någon annan kurs istället som verkar roligare. Jag får se helt enkelt.

Häromdagen landade det ännu ett paket hemifrån i brevlådan, denna gång från bästaste bästa Erik och Felicia. Ni är ju bara för sköna alltså! Livade verkligen upp stämningen här och gjorde mig på toppenbra humör hela dagen. Jag saknar er så mycket! Speciellt Felicias gälla röst ;)

Det har även blivit lite mer shopping, såklart. Denna gång en kjol och en vårjacka. Det var så sjukt varmt här både i tisdags och onsdags, hela 19 grader celcius!!! Så jag tyckte att det var dags att införskaffa mig en vårjacka nu. Det blev en svart mockajacka. Jag var lite sisådär halvsäker på den, men köpte den i alla fall.

Jag har även planerat min John Mayer konsert, som jag och en tjej tänkte gå på i Indiana, för att sedan läsa att han kommer att ställa in sin turné. KUL!

Igår var jag på gymmet också, och började träna efter mitt träningschema. Oj, så duktig jag kände mig.

Idag har jag min lediga dag. Jag hade planerat att jag skulle försöka mig på att baka lite Hönökaka idag på dagen, och ikväll kommer Jenny hit och vi ska ha ännu en filmkväll. Denna gång ska vi se "The Help", ännu en film som nämndes flitigt på oscarsgalan.

Gick förbi en kyrka häromdagen och fick se den här skylten. Tyckte det var lite kul sådär så var ju såklart tvungen att ta en bild.

Har man tur så kan man hitta en sådan här maskin inne på toalleterna här. Bra, eller hur?

Och så en bild på min jacka också. Som ni kan se så var den på REA. Bara $38, typ 270kr. Rätt värt ändå, eller hur?

Hoppas att ni får en toppenhelg där hemma!!
Puss

Kommentarer
Postat av: Erik

Hahaha felicias gälla röst ;) och skitsnygg jacka du!!! Nu roar jag mig med din blogg i väntan på ett försenat tåg mot Växjö ;) ganska bra tidsfördriv faktiskt när man har en så bra blogg att läsa!! :D

2012-03-12 @ 10:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0