2 månader

Idag har jag varit här i USA i två månader. Bara ville meddela så att alla vet. Tiden går så sjukt fort.

I veckan har jag hängt med Lisa nästan varje dag, förutom tisdag då jag träffade Stephania.  Så, denna vecka har det shoppats, jobbats en hel del (10h/dag), tvättats sängkläder (vi har alla blivit bitna av nått som gett oss utslag, förmodligen bedbugs eller något liknande...eeeew), och massor mer. Igår hämtade jag och Lisa hennes nya cykel och jag fick provcykla den hem till henne för den gick inte in i bilen. Den var ashäftig. En sån där riktigt amerikansk cykel ni vet, rätt så låg och med superstort styre. JAG VILL HA EN OCKSÅ.

Idag ska jag åka till stan och köpa ett par shorts. Det är ett stort MÅSTE för denna vecka. Det har nämligen blivit sommarvärme här och den verkar hålla i sig i alla fall veckan ut. Jag som inte har haft några shorts har varit supervarm utomhus. Igår fick jag gå omkring i mina trekvartslånga träningstights..

Jag och Lisa på Michigan Avenue. Kolla Matilda: The Disney Store i bakgrunden! ;)


Måste bara berätta vad ett av mina värdbarn sa till mig igår. För att skryta lite.
"Did you know that everybody thinks you're pretty. All my friends always say: Your babysitter is so pretty. And I'm like: I know!"
Haha, lite kul sådär!

Nu ska jag upp och duscha, även fast det är tidigt. Har sovit så sjukt dåligt den här veckan. Somnat jättesent, förmodligen till största del på grund utav tanken att det kanske fanns kryp i min säng, och sen har jag vaknat vid halv 8/8 varje dag av att barnen åker rullskridskor fram och tillbaka på våningen över...Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0