Grattis Olivia

Har inte skrivit på ett par dar. Det har inte hänt så mycket. Jag har spenderat mina förmiddagar på gymmet (där blev ni allt förvånade va?) och sedan har jag jobbat till 9 på kvällarna. Olivia och Fanny har kommit hit några kvällar när jag slutat och vi har myst med glass och film och popcorn och ja ni vet, allt det där.

Nu är det ÄNTLIGEN helg igen. Idag har jag varit på Target och köpt present till A & R som fyller 7 på söndag. Det fick bli ett spel, då mina värdbarn inte äger några spel över huvudtaget -förutom de som jag gett dem flertal gånger sedan jag kom hit.

Idag fyller den här snyggingen år! Så ikväll ska vi fira stort. Är sjukt taggad!!!

Grattis sötis

Har hela dagen ledig idag, imorn och det ser även ut som att jag kommer vara ledig på måndag. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0