Storshopping på apoteket

Idag har jag storhandlat på Apoteket! Panodil, Ipreen, Tamponger, Laktostabletter och lite till. Pengarna spenderades i alla fall på någonting nödvändigt kan man ju se det som. Efter storshoppingen gick jag på bio med Felicia. Vi såg New Year's Eve! Jag måste säga att jag faktiskt tyckte den var bra, även fast det luktade lite illa i biosalongen vissa stunder, och även fast mina popcorn råkade ta slut innan filmen hann börja...

Jag ligger vaken nu, halv 1 på natten, och är hur pigg som helst. Har fått jättesvårt att sova de senaste dagarna. Har tusen taknar i huvudet och är lite orolig över allt möjligt till och från. 5 dagar kvar nu, ifall man räknar att det är onsdag nu, och jag har inte packat nånting än. Jag känner att jag kanske borde testa att packa lite i alla fall så att jag inte står där på lördag sen och har 10 kilo övervikt som vissa andra ;)

Jag och mamma bestämde förresten idag att jag kan ta med mig min mobil när jag åker, så väntar hon med att ta över mitt abonnemang tills efter de varit och hälsat på mig! :D Det betyder att ni kan smsa mig hur mycket ni vill även fast jag är i Chicago sen, och viber och allt kommer förmodligen med funka! YEEY!

Nä nu ska jag allt testa att försöka sova en gång till. Ha det!

Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0