Dagens nya ord.

SLEDDING!
Åka pulka. Idag har vi alltså varit och åkt pulka. Det var faktiskt riktigt kul och på vägen hem stannade vi och åt (ute igen). Jag har inte ätit hemlagad mat på hela tiden jag varit här. Men jag tror att vi skulle ha "familydinner" på onsdag och då kanske vi skulle ha svenska köttbullar vs. italienska (som de tydligen brukar äta) och se vilka som var godast. Pressen är stor på mormors köttbullerecept på onsdag med andra ord. Sicken tur att jag hade med mig lite lingonsylt också!

Imorgon ska jag börja jobba/de ska börja visa mig allting, som t.ex. presentera mig för lärarna på skolan och lite sånt. Jag ser faktiskt fram emot det, för just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra ibland, för det räknas inte som att jag jobbar i helgen men jag kan ju inte bara sitta på mitt rum hela tiden för det.

Nu ska jag fixa lite bilder till min digitala fotoram. Barnen har varit inne här ett antal gånger och undrat vad det är för något, så känner att det kanske är dags att ta tag i det nu.

Jag är så sjukt sugen på godis, men jag har inget!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Skicka din adress så skickar jag upp lite svenska godisfiskar!

2012-01-25 @ 09:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0