Shopping, shopping och ännu mera shopping

Oj, oj, oj! Idag köpte jag 5 st tröjor när vi var på stan. Men jag tycker faktiskt att jag behövde det. Det är ju så trist att använda samma kläder hela tiden, eller hur? Jag var på stan med Saskia och en kompis till henne som hette Veronica och de var båda två jättesnälla och hur sköna som helst. Efter shoppingen tog de mig till en ascool restaurang som jag inte kommer ihåg namnet på nu bara för det. Det kändes superamerikanskt och var värsta sköna stämningen. Varje timma ställde sig även personalen upp på bardiskarna och dansade till en massa gamla låtar. Så kul!! De spelade även en massa gammal musik hela tiden och en del av personalen var lite halvt utklädda. Tanten (tjejen) i videon får mig så att tänka på Monica i Vänner! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0