Leap day

Idag är det skottdagen, Leap day som det så fint heter på engelska. Idag ska jag åka och träffa Lisa och vi ska strosa runt lite i hennes område. Det fanns tydligen en forever 21 där och lite så det låter ju bra tycker jag.

I går vad jag på DSW, en skoaffär där de säljer märkesskor billigt. Jag åkte dit för att hitta ett par helvita converse, men de hade tyvärr bara vanliga vita. Jag motstod frestelsen att köpa vanliga vita också, men istället blev de ett par andra helvita sneakers bara för att det är för varmt för att gå omkring i vinterskor här.

Såhär såg dem ut. Vad säger ni? Skulle jag ha köpt vanliga vita converse istället? Jaa, kanske. Men jag tänkte såhär. De här är liiite varmare än converse och det är liiite kallare än vår här än så länge så jag tar väl de här så länge. De är ju ändå vita. Och ännu ett bonus. Så grymt sköna. De har någon slags super-sula i sig.

Här ser ni lite av sulan. Den är som en enda mjuk stor kudde! Jag tror faktiskt jag behåller dem!

Och bara för att ni inte ska bli ledsna över att ni bara ser lite utav "mitt" vardagsrum i bakgrunden så kan ni ju få två bilder på alltihopa också. Jag är ju så snäll.



Det var det. Nu ska jag borsta tänderna och dra mig bort mot tåget, i mina nya skor.
Hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0