Washington DC

Okej nu var det ett tag sen igen. Förra helgen var jag i DC med Fanny på den där helgkursen ni vet. Tänkte jag kunde slänga upp lite bilder därifrån. Vi hade jätteroligt och det var verkligen kul att få se DC!
 
Senaste veckan har jag annars gjort lite alla möjliga småsaker hit och dit. Laserdome (eller laser tag?), bio, skridskor och massa annat kul! 
 
Trivs asbra här i Houston nu, men är SÅ klar med att vara au pair. Så det är med blandade känslor jag tänker på att jag idag bara har 5 veckor kvar. 
 
 
 
 
 
Sen var det ju det här med julkänsla. Jag har NOLL julkänsla. Även fast alla dekorerar sina hus med ljus och jesuskrubbor och allt därtill så är det svårt att känna att det verkligen är jul när det är en sådär 20 grader varmt och sol ute om dagarna. Det enda som bidrar lite till julen är julkalendern. Och så sitter jag och är avundsjuk på alla er där hemma och tänker att nu sitter ni nog säkert och myser med lussebullar, pepparkakor, julmust, chokladkalendrar, luciatåg och julmusik och har det såååå himla mysigt och nästan bubblar över av alla julkänslor. 
Sen tänker jag efter igen när jag senast kände att jag bubblade över av julkänslor och kom fram till att det aldrig har hänt.
 
Vi hörs väl innan jul, men God Jul i alla fall :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0