20 dagar kvar

 
 
Hej på er. Där kom visst bilderna först. Har varit ute här i River Oaks där jag bor och tittat på all julbelysing som alla satt upp, förra veckan innan jul. Men eftersom att jag är så seg på att uppdatera så kommer de inte upp förän nu.
 
Har haft en bra jul härborta i Houston men har saknat alla där hemma jättemycket, och jag börjar få riktig hemlängtan nu. 
 
Idag har jag bara 20 dagar kvar tills jag ska börja min resmånad, eller ja kanske 19 eftersom den här dagen nästan är slut nu. Ska bli så himla kul verkligen och jag längtar stört mycket. Känns som att tiden fram tills dess får jättelångsamt bara. 
 
På söndag ska jag åka iväg med tjejerna på roadtrip. Vi ska först till San Antonio, och sedan vidare till Austin över nyår. Är så jäkla taggad. Ska verkligen bli stört roligt!! Tills dess är det jobb som gäller. Men inte så farligt det när jag börjar 4 på eftermiddagarna och jobbar till 8. 
 
Hoppas ni har det jättebra där hemma. Snart ses vi äntligen igen! <3 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0