Skithärlig vecka!

Helgen var asbra! Vi hade världens roligaste kväll i Lördags när vi firade Olivia. Vi började kvällen hemma hos henne där vi blev bjudna på cupcakes och champagne av hennes gulliga värdfamilj. Sedan gick vi till en restaurang och åt där man fick ta med sig sin egen dricka. Himla bra, och vi hade det jättekul där när vi bara satt och pratade om allt och inget. Sedan åkte vi vidare till en bar där vi dansade och blev bjudna på drinkar enda tills det stängde. Bara för att det stängde var ju inte kvällen slut tänkte vi, så vi joinade några som hade party på gatan med musik och grejer. Askul! Det blev en riktigt sen kväll, och jag, Fanny, Fanny och Elin var hemma hos mig vid ungefär 5am.

Har tyvärr bara bilder från mobilen från i helgen och kan inte lägga in dem på datorn för vet inte hur man gör, så tyvärr blir det inga bilder på bloggen från i lördags. Men det finns några godbitar på facebook, ni får nöja er med dem.

I veckan har jag jobbat rätt så chill. Var ledig i måndags för jag hade en intervju på ett college som jag var tvungen att gå på. Intervjun gick bra men insåg när jag var där att det kommer bli ganska dyrt att plugga alla mina credits. Värdfamiljen betalar ju 500 dollar, men det kommer ju lätt bli mer än så om man ska läsa 6credits, och eftersom att jag inte är sugen någonstans på att plugga för tillfället så känns det rätt surt att behöva lägga pengarna på det. Så det resulterade i att jag inte bestämde mig för någon kurs den här gången heller... Fan.

På kvällen åkte jag, Olivia och Fanny till Millennium Park där det var gratis konsert. Det var huuuur mysigt som helst. Ashärligt band från Colombia som spelade och alla satt och hade picknick och drack vin, och DANSADE! Det gjorde även vi fram mot slutet. Så kul, och mysigt, och så synd att vi missat detta under hela sommaren!

Här kommer lite bilder från i måndags.


Har jobbat igår och idag hela dagen. Men så idag kommer min värdmamma och säger att hela min värdfamilj ska åka till Michigan imorgon förmiddag och stanna där i över en vecka. Jag får stanna hemma och får på så sätt över en veckas gratis semester. Hur najs är inte det???! Semester OCH ett helt hus för mig själv! Har vetat om att de ska åka ett tag men eftersom att de alltid är så dåliga på att bestämma sig för när var och hur så har jag inte vetat säkert om och när de skulle åka så blev superglad idag när hon berättade det! :) Kommer säkert kännas tomt och ensamt att inte ha dem här på så länge, men det ska bli så skönt att slippa ligga och vänta på att de ska åka iväg på morgonen innan man går upp och äter frukost och allt sånt där.

Nu ska jag ta och sova efter en sjukt lång jobbdag. Puss och godnatt! Ska försöka uppdatera snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0