Veckans planer

Vad händer och sker?

Lunch med Jennifer och Fanny i söndags innan jag jobbade på kvällen. Mycket trevligt!

Började min nya vecka med att gå till gymmet med Lisa igår kl 8.30. Idag har jag rännt runt på stan och köpt ett par nya svarta jeans (ni vet ju alla vad som hände med de gamla). Imorgon blir det gymmet igen och sen hem till Jennifer och Fanny på lunch. Värst vad vi lunchar tänker ni, gud vad gott tänker jag. På torsdag blir det Kalifornien-planerande med Lisa och på fredag kväll ska vi förmodligen parta lite!! Och sen är det ju helg, och det är ju alltid härligt!  Toppenbra vecka helt enkelt!

Nej nu ska jag gå och och inta lite föda. Börjar ju trots allt jobba om 20 min.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0