Cubs game

Jag gick på Cubs matchen igår tillslut, och det var kul att uppleva. Riktigt tråkig sport dock måste jag säga, hände INGENTING!

Efter det jobbade jag hela kvällen. Jag och barnen smälte gamla kritor i ugnen så de blev till nya, stora, blandade muffins kritor och sedan gick vi till Dairy Queen på kvällen för efterrätt. Blev såklart problem när jag råkade beställa en MINI Blizzard till 6 åringen och en Small till 10 åringen. Det var ju såklart inte rättvist, även fast en mini är vad minstingen vanligtvis brukar äta när vi är där. Så vi fick ju såklart ställa oss i kö och fråga om hon kunde få byta upp sin till en större för att hon skulle sluta gråta...

Wrigley Field

The score board. Värsta härlig, satt en gubbe och bytte brickorna bakom när de gjorde poäng.

Jag och Luisa

Alla i publiken ställde sig upp och sjöng. Jag gissar att det var någon slags hejar-sång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0