En asbra fredag

Mycket hände igår.

Först gick jag på bio med två franska tjejer. Vi såg American Reunion och måste säga att den faktiskt var bra! Efter det åkte jag Downtown direkt och träffade Olivia, och vi gick och gjorde Manikyr och pedikyr. Riktigt najs och jag blev supernöjd! Måste tillägga att detta var första gången ever jag gjort det, så tro inte att det är något jag alltid går och gör!

Åkte sedan hem och landade lite innan det var dags för bio igen. Titanic i 3D denna gång och Ååååh vilken gosig film! Riktigt häftigt att se den på bio, så mycket mer känsla, och den är verkligen lika bra varje gång. Hade gåshud genom halva filmen! Gick med Jennifer och en ny svensk tjej som kom hit igår som heter Fanny. Vi hade en riktigt rolig kväll!



Idag består dagen till största delen av jobb. Börjar klockan 4. Får se om jag kanske går på en Cubs match innan dess, en kompis frågade om jag ville följa med men sen har jag inte hört mer och den börjar kl 12 (om 35 min) så får väl se hur det blir med den saken. Vore riktigt kul att gå, för det är superfint väder idag och så ligger ju deras arena (eller vad man nu kallar det?) sjukt nära! Men vi får väl se.

Jag gömde även påskägg till barnen igår som de letade efter nu på morgonen. Värst fail blev det då en av tjejerna inte hittade sitt och trodde att "the Swedish easter bunny" hade glömt henne. Uuuups!

Glad Påsk på er allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0