Fy fasen!

Har inget bättre för mig så kan väl blogga lite. Jag jobba fortfarande fast barnen sover så sitter bara i köket och väntar på att min värdmamma ska komma hem. Börjar få lite ont i rumpan.

När jag förut stod och plockade med disken såg jag nåt stora rött komma flygandes på golvet i världens fart. Fy fasen vad rädd jag blev och ännu räddare blev jag när jag insåg vad det var. En kackerlacka!!! Så himla äckligt. Skon fick agera vapen och nu sitter jag har på en stol och vågar mig inte riktigt ner på golvet. Hoppas verkligen hon kommer hem snart.

Skönt att ännu en arbetsdag (snart) är över. Bara 3 kvar nu. Tjoho!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hej, om du tänker tillbaka på din tid i USA, vad har varit allra bäst? (Om du kan välja en sak?)

Du nämner Houston. Är du au pair i Houston eller Chicago? För på SIs hemsida så står det Chicago.

Svar: Det allra bästa under mitt år var nog sommaren jag hade i Chicago! Det var så mycket som hände, festivaler och gatufester man kunde gå på och parader och liknande. SÅ KUL!
Jag var först au pair i Chicago i 10 månader och rematchade sedan och hamnade i Houston mina två sista månader. Så både och :)
aupairjosefine.blogg.se

2013-01-18 @ 02:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0