4 more days together, soffan och jag <3

Var på gymmet igår förmiddag även fast jag inte kände mig helt frisk från min förkylning. Lite täppt i näsan borde väl vara okej tänkte jag, men ack nej. Slutade upp med något som kändes som bihåleinflammation, och var därför tvungen att skippa utgång igår kväll. Lika bra det kanske med tanke på att jag ska jobba nu hela helgen. Har ett litet break nu fram till 3.30 sen ska jag jobba igen. Ligger bara och gör ingenting i soffan. ÄLSKAR den här soffan. Nåt av det jag kommer sakna mest här i Houston. Jag tror att jag borde försöka packa lite. Snart kanske, snart. 
 
Vi har bestämt oss för att hyra bil nu i LA. Så på onsdag när jag kommer dit ska jag hyra bil, sätta mig i den och köra till hostellet i Santa Monica helt ensam för första gången här i USA. Blir spännande att se hur det går. 
 
Är bara såå taggad på att åka nu! Känner inte ens längre att det ska bli tråkigt att åka härifrån. Vill bara att det ska bli onsdag nu nu nu! 4 more days!
 
Favvo soffan, insutten och go!
 
See ya, ska ligga lite mer i min soffa nu
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0