Om 7 timmar lyfter jag mot Sverige!!!

Helt sjukt känsla. Idag ska jag åka hem tull Sverige, träffa alla igen och bara vara hemma. Jag tror det kommer kännas jättekonstigt men det ska bli så grymt kul!! Tror till och med att jag är lite nervös.

Sedan sist har jag gjort lite allt möjligt, jag har varit på baseball match, guidad busstur Downtown, varit på cheesecake factory och firat Amanda och bara glidit runt i det härliga höstvädret med Fanny.

Tänkte att lite bilder kan vara nåt ni vill ha. Här är de senaste från mobilen.

Min värdfamilj har förresten skaffat ett nytt husdjur. En minisköldpadda som heter Avocado. Himla äcklig och otäck. Och de glömmer honom överallt när de har lekt med honom så man får akta sig så det inte knastrar till under fötterna när man går i deras rum...


Kommentarer
Postat av: sara

Hej!
Jag funderar på att åka som Au Pair om ca 1 år men har ännu inte bestämt mig för vilken förmedling jag ska välja. Så tänkte kolla hur du har upplevt din matchning, förarbete osv med SI? Tycker du att du har fått den hjälpen du velat ha? Gick det snabbt för dig att hitta en familj? Har de också såna där CC, eller vad det kallas? Skulle du rekommendera dom och är det någon annan förmedling du har fått uppfattning av andra eller själv att man inte ska välja? Är jättetacksam för svar, vore snällt om du skickade ett mail, är lättare att se då :) Hoppas din resa till Sverige har vart bra och resterande av ditt år blir fantastiskt, kram!

2012-10-14 @ 11:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0