Thanksgiving in Chattanooga

Så, ännu en gång ändrar jag mig. Vi bor inte i Nashville, vi bor 2h bilresa utanför i en liten stad som heter Chattanooga.

Resan hit i tisdags var inte den lättaste. Först en flygresa på 2 timmar följt utav en 2 timmars bilresa då en utav barnen började spy i bilen. Jag satt precis brevid och fick agera torkare utan papper...måste säga att jag gjort roligare saker i mina dar.

Nu har vi varit här i ett par dagar och i morgon bitti ska vi åka tillbaka till Houston igen. Klockan 6 på morgonen ska vi tydligen lämna hotellet. Hääärligt!

Igår var det thanksgiving. Vi var på thanksgiving lunch men jag kan ju inte säga att jag har firat en riktig thanksgiving här i USA, lite besviken men whatever.

Härom dagen var jag och babysittern i akvariet med barnen. Det ligger 5 min från hotellet. De tyckte det var jättekul och vi hade en jättebra dag. Idag kanske vi ska gå på zoo, det beror lite på vädret. Vi ska i alla fall åka och titta på huset här som min värdfamilj köpt och ska flytta till om ett år. Ska bli kul!

Happy late thanksgiving till er alla och hoppas ni får en fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0