Hej från ett 20 grader varmt Houston

 
Hej hörrni. Har ängnat förmiddagen åt skype med familjen. Nu väntar jag på att en tjej som heter Andrea ska komma och hämta upp mig. För tillfället är det 20 grader ute och jag vet inte alls vad jag ska ha på mig. Ikväll kanke vi ska dra till Wild West igen och dansa ännu mera cowboy dans. Ska bli kul. 
 
Så ser väl läget ut i Houston just nu. Jag har försökt att ägna lite utav förmiddagen till att plugga inför min weekendkurs som är om två veckor (i Washington DC) för läxan ska in på fredag. Men det har inte gått något vidare bra. Får väl göra det imorgon förmiddag, eller nåt. 5 sidors uppsats måste skrivas och jag har skrivit kanske 6 rader. Bra jobbat Jossan. 
 
Vet inte om jag skrev det i förra inlägget men på tisdag ska jag åka med min värdfamilj till Tennessee och stanna där över Thanksgiving. Ska bli kul, och tydligen ska vi bo precis intill Missippissi river så det ska bli coolt. Men vi ska stanna ända tills på lördag. Det känns lite segt. Kommer väl behöva ägna mycket ledig tid åt att skriva den där nedrans uppsatsen med. Vi får väl se hur veckan blir. Jag hoppas på kul!
 
Nu ska jag fixa iordning lite här innan hon kommer och hämtar mig. Hade bra! Puss puss 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas du börjar trivas i Houston lika bra som i Chicago. Det gör du säkert snart.. :) Thanksgiving, va kul. Alltid roligt med nya högtider :) Kul att få läsa om livet i USA. Ta hand om dig!
Kramar

Svar: Jag tror inte att Houston någonsin kommer bli det samma som Chicago, men jag gillar Texas riktigt mycket måste jag säga. Och det är skönt att få hoppa över lite vinter och ha sommarvärme nu i två månader istället. Har höga förväntningar på Thanksgiving. Hoppas ni har det bra också och tar hand om varandra :) Kram
aupairjosefine.blogg.se

2012-11-19 @ 01:37:03
URL: http://ourbigjourney.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0