Saturday

Igår började jag och Sofia vår dag på Lulu Belle's Pancake House. Jag åt en riktigt god våffla med jordgubbar och banan. Sedan åkte vi downtown och shoppade lite grann. Jag köpte äntligen ett par converse!! Ett par låga beigea. Vi passerade en dockteater när vi gick på state street, så himla roligt. Skit grym var personen som satt i "lådan".




När jag kom hem drog jag till gymmet, och efter det när jag kom hem frågade min värdpappa om jag ville med dem ut och äta middag. Så det gjorde jag. Vi åkte till en jättecool japansk restaurang där man satt runt ett stekbord och så stod de och stekte all mat på bordet där vi satt och åt, med eldflammor och allt!

Bra lördag, vad jag ska göra idag vet jag inte riktigt än. Men något hittar jag nog på!! Eller så gör jag inte det. Jag får väl se lite.

Här kommer en video på dockteatern också. Bara för att jag ju såklart filmade den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0