Fredag Lördag

Fanny och jag började våran fredag med att dra till ännu ett college. Denna gång Harold Washington. Vi tyckte det verkade bra men vi skrev inte in oss. Vi tänkte att det tar vi tag i en annan dag..
Efter det promenerade vi runt en liten sväng på state street innan vi behövde dra oss hem för att börja jobba.


"I do what I want", kände Fanny.


På kvällen kom Olivia hit och vi skulle beställa mat tänkte vi. Klockan 10.21 gjorde vi vår beställning, och fick till svar att vi får maten kl 11.43. Jaha, men vad härligt, 1 h 20min väntetid. Så lyckat!! Så det blev en sen kväll då vi inte kunde börja se på film förän maten kom heller för man hör inte plingklockan nere i källaren. Men vi hade i alla fall en jätte mysig kväll, och sleepover på det. Idag körde vi på frukost på the original pancake house. Riktigt mumsigt!



För tillfället är jag hemma och mellanlandar lite. Snart ska jag bege mig downtown igen och möta upp Olivia, och vi ska på mexicanskt party. Hoppas jag blir roligt!

Hoppas ni alla får en jättebra helg! Jag verkligen bara njuter av att vara helt ledig idag! Bästa dagen på veckan. Vill inte att den ska ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0