För er som orkar läsa.

Jag är så sjukt trött på allt himla snacksande och alla efterrätter som de prompt ska äta här varenda dag. Har ni någonsin hört talas om lördagsgodis? Jag saknar den hederliga gamla (stora) lördagsgodispåsen. Jag har nu genomgått två hela efterrätts/snacksfria dagar i protest, bara för att bevisa för mig själv att när jag säger "jag kan äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt" så stämmer faktiskt det. Det slutar ju liksom att stämma om man håller på att äta en massa onyttigt VARJE dag... På lördags ska jag festa till det, men tills dess är det nyttiga jossan som är framme! Önska mig fortsatt lycka till! Det kan jag behöva.
Vad har hänt senaste dagarna då, förutom att jag tagit mig an denna stora utmaning?

I måndags hade jag en slapp- och slöardag. Riktigt skönt.

På tisdagen åkte jag och Fanny till Target och köpte bikini, och så var jag ledig enda fram till 3 också. SÅ skönt!

Idag har jag och Maria promenarat runt lite här i närheten för lite shopping. Jag köpte dock ingenting, men i alla fall. På kvällen idag gick vi till parken/skolan och lekte lite innan det var dags för barnen att gå och lägga sig. Jag och M körde lite gymnastik. Hjulade och körde en rondat och fasen vad jag kände att det var länge sedan. Sträckte mig lite här och var om man säger så. Men åh vad kul det var också. Kände för ett ögonblick där att jag saknar gymnastiken..

Imorgon ska jag till Lisa och sola i min nya bikini på hennes rooftop (tak?). Det ska bli riktigt varmt imorgon.

Jaa så har väl veckan sett ut/kommer att se ut. Helgens planer är inte helt bestämda än så väntar lite med dem.

Ha det gött. Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Puss Puss

Gud vilka coola kompisar du verkar ha..

Du måste vara en lycklig tjej ;)



Helt underbar helg och jag förväntar mig att nästa blir ännu bättre.. förutom att någon måste jobba galet mycket!!



puss puss

2012-05-30 @ 04:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0