Resa på gång, typ

Jaha då var det helg igen. Så skönt!

Idag har jag och Lisa planerat vår Californien resa och bestämt att vi ska åka den 1a-8e Juli. Såhär kommer förmodligen resan att se ut:
- Las Vegas
- Grand Canyon
- San Diego
- San Francisco
Nice va??

Imorn ska jag träffa en svensk tjej som också heter Josefine, och vi ska förmodligen gå på nåt museum, kanske tillsammans med Lisa. Kommer bli kul! På kvällen sen blir det party hos Kim. Hoppas verkligen att det kommer bli en lyckad kväll :)

Tänkte jag skulle ladda upp filmen på hink-orkestern vi såg häromdagen. Filmade två filmer och bara för att jag inte kunde bestämma mig för vilken som blev bäst så får ni båda. De har båda sin tjusning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0