ID kort och svensk lunch

Idag har jag fixat mig ett ID kort (nej ni får inte se en bild). Hade som tur var trevligt sällskap av Jennifer, en supertrevlig svensk tjej, så det var inte så tråkigt som det låter. Jag fick till och med kortet direkt. Supersmidigt! Så nu kan jag använda det istället för passet när vi åker till Florida på Söndag. Kalas!
Efter det strosade vi runt lite, och sedan mötte vi upp en till svensk tjej som hette Olivia och så lunchade vi på ett asbra ställe som jag inte äns visste fanns inne på Water Tower Place. Supertrevlig lunch! Verkligen höjdpunkten på dagen :)

Ikväll ska jag tvätta/packa lite inför Florida. Vet inte om jag sa det men åker ju på Söndag!!! ;)

Imorgon hoppas jag även på att hinna med en sväng till posten och posta ett paket. Men vi får väl se. Mycket står på schemat imorn, och det viktigaste som jag måste hinna med är shopping. Har gjort ett liten lista:
- Hatt
- Solkräm
- Klänning
- Kjol
- Shorts
- En bikini vore ju kul
- Converse???

Här är det senaste jag har i bildväg som ni inte redan sett. Alla träd började blomma här för ungefär 2 veckor sedan. Så härligt! Det här trädet står på vår baksida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0