Florida here I come

Fick veta imorse att biljetterna till Florida nu är bokade. Vi åker på söndag morgon. Planet lyfter typ klockan 5 på morgonen. Sedan åker jag tydligen hem själv därifrån på torsdag och resten av familjen kommer hem fredagen eller senare. Fråga mig inte varför men.

Problemet jag nu står med är: Jag har typ inga sommarkläder!! Ett par shorts som inte ens är snygga utan som jag bara köpte för att de var billiga och för att det var så sjukt varmt här härom veckan, och en kjol är allt jag har att sätta på min undre kroppsdel. Plus att (jag skäms lite för att säga det här men) mina svarta jeans sprack igår så jag äger för tillfället bara ett par jeans. Jag måste shoppa innan Florida!! Fredag förmiddag kommer jag med andra ord shoppa.

Idag bokade även jag och Lisa vår Californien resa!!! Så himla gött! 3-8e juli åker vi till Las Vegas, Grand Canyon & San Fransisco!!

Kort litet inlägg, men ville bara uppdatera er lite!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0