Dimma i Chicago

Jättefint väder igår och sen på typ en halvtimma så drog världens dimma in över staden. Resultatet idag: 5 grader utomhus, härligt! Bara att ta fram vinterjackan igen.



Och så en bild på några av alla hästar och vagnar som de kör överallt här mitt i downtown. Tycker så synd om hästarna dock..

Helgen har varit bra. Var bl.a på bio och såg The Hunger Game. Hyfsat bra film faktiskt, men lite för svår för mig. Jag fattade inte riktigt allting. Men helt klart sevärt måste jag säga. Sen har det blivit lite shopping i helgen också, och i lördags kväll var vi hos Kim och hade trevligt.

Igår träffade jag en svensk tjej som också heter Josefine som bor en bit härifrån, i en förort. Vi strosade runt lite downtown och sen åt vi lunch. Riktigt trevligt!

Idag började jag dagen med dra till gymmet med Lisa vid halv 9. Ni kan ju gissa om jag inte försökte att få henne att vilja åka senare? Men nej då, vi körde på hela morgonen och nu är jag helt slut. Av någon konstigt anledning börjar jag inte jobba förän klockan 6 ikväll dock så jag har bestämt att jag bara ska chilla nu i 3.5 timma. Kan behöva ladda batterierna lite efter helgen.

Hoppas ni haft en asbra helg där hemma.

Saknar er
(ni vet vilka ni är)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0