Tisdag onsdag torsdag

I Tisdags var jag ledig. Började dagen med att åka till Fanny och hänga lite i hennes park. Efter det åkte jag hem för att skype lite med mamma, och sen bestämde jag mig för att åka downtown och shoppa lite. Det blev tyvärr inget av det för när jag satte mig på tåget så sa dem att nästa stopp var sista stoppet och inga tåg gick längre än så. Det visade sig senare att det var pg.a. att det brann i en möbelaffär som låg precis under tågbanan..

På Onsdag åkte jag till Fanny igen, vi skulle testa ett frozen yoghurt ställe som låg ganska så nära henne hade vi tänkt. Självklart så var det ju stängt så det blev ingen frozen yoghurt.. Kanske lika bra det, nu när jag försöker vara nyttig och allt. Istället gick vi förbi en jättemysig affär som sålde LP skivor så dit gick vi ju självklart in. Och efter det åt vi lite hamburgare innan jag var tvungen att dra hem.

Efter jobbet på kvällen åkte jag till Olivia och sov hos henne. Vi hade myskväll med glass och film, och jag fick mysa lite med hennes supergulliga hundvalp med. Riktigt bra och mysig kväll!

Idag hängde jag hemma hos Olivia tills jag började jobba. Det har varit galet kallt här idag. Från att ha varit typ 37 grader har det nu på någon dag sjunkigt ner till 10(!) grader och ösregn. Snacka om att man fryser.

Jaa så har väl min vecka sett ut hitills. Här kommer lite bilder:

Fanny i den mysiga LP affären

Jag i den mysiga LP affären

Möbelaffären som det brann i. Man ser inte så bra men bakom gallret och träden var det massor mer som brunnit.

En portion pommes är visst inte nog för amerikanarna, här ska det svämma över!

Fina Fanny, och  en massa mat


Måste också bara berätta för er att nu är det bara 8 dagar kvar tills mamma och Victoria kommer hit! 8 DAGAR!!!!!!!!!!!!! Iiiiih, längtar ihjäl mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0