Riktigt bra helg

Har haft ännu en riktigt härlig helg här i Chicago. Den började med att Olivia kom hit i fredags kväll och vi såg på Shutter Island och hade sleepover. Riktigt mysigt, fast jag fick lite panik på filmen.
På lördagen jobbade jag i princip hela dagen. På kvällen mötte jag upp Fanny och vi åkte till ett ställe där det var "Maifest". Värsta stora, tyska, folkfesten. Det var smockat med folk och alla gick runt och drack öl ur stora glas. Vi kände oss lite utanför så vi stannade inte så länge. Istället åkte vi hem till mig och hängde, och efter en stund kom Olivia också.

Igår, söndag, åkte jag och Olivia till Six Flags med Emelie. Riktigt riktigt kul var det, och dit måste jag absolut åka tillbaka igen. Six flags är, för er som inte vet, en jättestor nöjespark. Tänk er Liseberg x 10, med kanske 8 eller 10 stora läskiga berg-och-dalbanor. HELT GALET!

Avslutade min awesome helg med världens asgarv igårkväll!!, och sedan med att ligga och spy hela natten inatt. Mindre kul det. 

Har även haft bästa Olivia här som sovit över alla dagar den här helgen. Super mysigt, speciellt när man misstas vara Nathan Scott! ...Eller vad säger du Olivia? Puss Puss











Kommentarer
Postat av: Olivia

Hahaha! Ja det kan inte vara fyskam det inte -;)

Tur att det är världens bästa Olivia! <3

2012-06-04 @ 23:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0