The Batman Triology

Har haft två lediga dagar nu, mitt i veckan. Har varit väldigt skönt, men ganska så dåligt för nu kommer helgen och nu jobbar jag varje dag när alla andra är lediga. Men i alla fall så här såg mina två dagar ut:
Onsdags: Slapp och slöar dag (så välbehövligt!! Kommer inte ihåg när jag hade en sådan dag senast) och sen en sväng till gymmet. På kvällen åkte jag till Fanny och vi åt på Uncle Sammy's och sen såg vi på Mia & Klara och solsidan hela kvällen.
Torsdag: Jag och Fanny åkte downtown till Harold Washington (college) för att äntligen ta tag i och göra vårt placement test. Vi mötte även upp Olivia där. Testet var ganska klurigt. Först skulle man göra en läsförståelse, sedan fick man en timma på sig att skriva en essay. Tydligen behöver man också göra en muntlig intervju för att allting ska bli helt klart, så den ska jag göra den 30e juli. Efter att vi var klara på colleget gick jag och Olivia och åt Deep dish pizza innan det var dags för 8h 45min med bio. DududududududududuBATMAN! Alla tre filmerna, premiären av den nya visades sist. Jag lyckades hålla mig vaken genom de första två men den sista såg jag väl bara lite halvt. Blev i alla fall väckt av att min granne (inte Olivia) nypte mig så fort jag somnade. Vi hade en så mysig kväll med en massa godis och gott. Kanske lite för mycket.
Har inga bilder på datorn, för hade inte med kameran och vet inte hur man lägger in från mobilen. Så det får bli den här bilden. Tyckte att den passade ganska så bra ändå ;)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0