Back in Chicago



Vi tog över 1000 bilder på resan så jag har inte haft varken tid eller ork att kolla igenom alla ännu. Här kommer i alla fall några från Gran Canyon.

Det kändes både tråkigt och skönt att åka tillbaka till Chicago i Söndags. Tråkigt att semestern var slut, men skönt att komma hem till mina fina Chicagovänner. Ja, hem. Det kändes verkligen som att komma hem när vi kom tillbaka till Chicago. Mysig känsla.

Jag har haft två asbra dagar här med mina favvisar sedan jag kom hem. I måndags lunchade jag med Olivia och Fanny, och efter att jag jobbat på kvällen kom de hit och hade med sig 21 jump street. Så sjukt rolig film!! Har inte skrattat så mycket till en film på länge.

Idag åkte jag och Fanny downtown och skulle skriva in oss på college. Vi märkte när vi var där att vi glömt lite papper så imorn blir det påt igen. Istället lunchade vi på Potbelly's och sedan gick vi och mötte upp Olivia och Emelie en snabbis innan vi åkte hemåt igen.

Idag på kvällen fick jag följa med min värdfamilj till deras båt. Det var första gången jag såg båten, och OJ VAD STOR DEN VAR! Jag tycker ju inte om båtar så jag tyckte ju inte att det var sådär jättekul, men ändå lite häftigt.

Förresten så blev M jätteglad när jag kom och hämtade henne från hennes camp i Måndags, vilket var första gången jag träffade henne efter semestern. Hon sprang mot mig och ropade "Josefine" och sen hoppade hon upp på mig och klängde sig fast som en koala (ja, precis som på film). Och sen berättade hon allt de gjort medans jag varit borta på vägen hem medans hon gick och kramade mig om och om igen. Lite gulligt tyckte jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0