1 vecka kvar

Nu är det bara en vecka kvar. Om en vecka sitter jag på planet på väg till New York. Jag kommer flyga helt ensam från sverige har jag fått reda på nu. Inte jättekul, men det kommer nog gå bra. Det är tre tjejer till som ska flyga från Wien till New York tillsammans med mig i alla fall :) Jag börjar bli så sjukt jäkla nervös nu!! Ligger vaken till halv 3/3 på nätterna och kan inte somna och skriver en massa listor på saker jag måste göra nu i vecka hela tiden men känner ändå på mig att jag kommer glömma bort något.
Packningen har jag i alla fall böjat lite med. Har lagt upp lite kläder på sängen i Victorias rum och bestämt vilken väska jag ska ha. Tydligen så är det speciella mått på hur stora resväskorna får vara så den jag hade tänkt ha först visade sig vara för stor... Så det får bli samma gamla vanliga, otympliga väska. Hoppas bara att jag lyckas packa i bara en väska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0