Kort liten update

Okej. Jag har haft en rätt lugn vecka här. Eller lugn och lugn. Det har varit mycket jobb. Det är så tråkigt att jobba alla kvällar för då kan man inte gå ut och äta middag med folk på kvällen. Jag har behövt tacka nej till det två gånger den här veckan redan. Men men, nu är det helg och då har jag minsann lite saker inplanerat.
-Lördag: Fika med en ny tjej som heter Anna. Hon kom hit för typ två veckor sedan eller nåt tror jag. Sedan blir det jobb hela dagen/kvällen. Men det kan bli mysigt. Jag hade tänkt att jag skulle baka lite kanelbullar med barnen -mest för att jag själv är så sugen på det, mwaha!

Söndag: Förmodligen ska jag försöka pallra mig till gymmet på förmiddagen. Orkade inte riktigt med det idag. Sedan på kvällen ska jag se på Oscarsgalan hemma hos en tjej som jag träffade i helgen med några andra au pairer tror jag :)

Hoppas att ni alla får en toppenbra helg!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0