Känslan när man går in i duschen och det inte finns något varmvatten

Uppdate om läget här i Chicago:

Barnens mormor och morfar är här för tillfället så de senaste dagarna har varit lite annorlunda. Jag har för det första kännt mig väldigt överflödig här och inte riktigt vetat vad jag ska göra eftersom att barnen ju hellre vill leka med sin mormor och morfar än med mig. Väldigt förståeligt, men lite jobbigt för min del. För det andra har två av barnen flyttat ner här i källaren. Det har dock inte gjort så mycket skillnad för min del men ändå.

Idag hade jag tänkt att jag skulle åka till Target på min lediga förmiddag. Jag behöver nämligen bl.a. köpa presenter till de två äldsta som fyller år imorn. Jag går därför upp runt nio och går in i badrummet och sätter på duschen. Självklart är vattnet iskallt när jag går in!!!! Härligt, inget varmvatten! Och idag är det min duschdag (vilket betyder att jag måste duscha för att kunna gå utanför dörren)... Jag sitter därför och inväntar lite varmare vatten och ska snart gå in och göra ett nytt försök. Vet i tusan om det kommer hinna bli något Target av idag nu bara för det... Kul! Jag som måste ha presenter. Och plattång. Och träningskläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0