Shedd Aquarium

I helgen var jag på Shedd Aquarium med Jennifer. Efter 2,5 timmars svinkallt köande så kom vi äntligen in i den stora byggnaden. Jag tror nog aldrig det varit så skönt att få komma in någonstans. Akvariet var dock inte så amazing som vi hade hoppas. Tror det var köandet som gjorde att det inte riktigt kändes värt det. Dessutom hade dem en Delfinshow som jag inte riktigt vet om jag tycker de kan kalla delfinshow om man jämför med den på Kolmården (Kolmården är sååå mycket bättre). I alla fall, lite bilder från akvariet ska ni väl i alla fall få!
Kön BAKOM oss. Den var minst lika lång framför oss.

Det första djuret vi såg när vi kom in. Reaktionen: "Naaae! Is this is? Vart är hajarna??"

Det blev sakta men säkert bättre och bättre.

Vi träffade en Japan som inte var så bra på att ta kort, men här är vi i alla fall framför ett stort akvarium där det fanns några små hammarhajar.

Nemo

Och tillsist hittade vi dem, HAJARNA!

Trots köande och grejer så hade vi en riktigt rolig dag som avslutades med middag på The Chesecake factory med Lisa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0