Helgen

Nu har ännu en helg gått alldeles för fort här i Chicago.
I fredags var jag hos frisören och klippte mig/förstörde mitt hår. Ångrar mig nu i efterhand att jag klippte mig, men nu är det ju lite sent liksom. Sedan blev det jobb hela kvällen, vilket betydde se på Harry Potter.

I Lördags var jag ledig hela dagen. SÅ skönt. Träffade en ny tjej som heter Sofia, och vi gick runt och shoppade lite och sedan åt vi lunch. Efter lunchen följde hon med mig och köpte kamera. Så nu har jag äntligen köpt mig en systemkamera!! Blev lite osäker i början till om jag verkligen skulle köpt den, men nu har jag bestämt mig för att behålla den och ÅH vad nöjd jag är med den!! Lite senare träffade vi på Olivia och vi bestämde att vi skulle äta middag ihop. Så vid typ 5 gick vi till The Cheesecake Factory och åt cheesecake till middag. Mötte även upp Emelie, Julia och Elin som också följde med oss dit. Det blev en riktigt trevlig kväll där och efter det åkte jag, Olivia och Emelie hem till mig och hade filmkväll. Såg på Justin Beiber filmen, haha och nu gillar vi honom faktiskt lite mer än innan. Så, mission accompliced.

Igår, söndag, åkte jag downtown och mötte Olivia. Vi begav oss sedan mot Andersonville och mötte upp Maria. Där hade vi tänkt att vi skulle äta lite svensk mat men allting var stängt. Så vi åkte runt i bilen i kanske en timma på jakt efter andra svenska restauranger. Det slutade med att vi hamnade på en jättegod Thai restaurang. Så tyvärr blev det inga köttbullar. Men vi hade det trevligt ändå, och det hände grejer i bilen som man ju kan bocka av från listan att man varit med om nu.

Idag ska jag ut och prova min nya kamera med Fanny. Så från och med nu och framåt kommer det kanske bli ännu mera bilder med i inläggen. Man kan ju alltid hoppas. Tills dess får ni nöja er med en bild på kamera, tagen från google.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu blir man ju nyfiken, vad hände i bilen? ;)

2012-05-01 @ 10:48:11
Postat av: Erik

Det va från Erik ;)

2012-05-01 @ 10:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0