Florida

Nu ett litet inlägg om Florida.
I Söndags morse klev vi pigga och glada (trötta och glada) in i taxin som skulle ta oss till flygplatsen. Vi åkte med ett flyg där man inte kunde fälla bak sätet, men jag hittade endå en skön ställning att sova i och 3 timmar senare vaknade jag av att vi var framme i Florida. Ungefär så enkelt gick det till. Väldigt smidig flygresa.

Vi bodde i ett jättebra hus, som jag såklart glömde ta kort på kom jag precis på. Men jag tog i alla fall lite andra kort som jag tänkte att ni kunde få se.

Mitt rum som jag sov i. Rätt najs säng va, eller vad säger ni? (På tal om säng måste jag bara tillägga att jag fått ny säng här i Chicago, En stor en. Så skönt!)

Poolen/baksidan. Bakom palmerna är det en liten kanal eller vad man ska kalla det

Björnar? Ja men det känns ju bra. Och precis intill den skylten låg mitt sovrum..

Stranden

Stranden

Ett bildbevis på att jag faktiskt var där.
Solnedgången från våran brygga på baksidan
Vi hittade en liten baby pineapple i trädgården
Där borta är Miami

Palmer med kokosnötter i trädgården

Vår lilla kompis "The Stingray" som vi såg ett antal gånger under veckan.

Okej, det var väl det. Jag orkar inte skriva så mycket, så la upp lite för många bilder istället för jag tänkte att bilderna talar väl för sig själv.

Nu har jag åkt hem från Florida, medans resten av familjen är kvar där tills imorgon. Ikväll mötte jag upp Olivia downtown och vi gick till The Chesecake Factory och åt chesecake. Supergott och en jättekul kväll :)

Imorgon är jag ledig hela dagen, och jag har redan en massa olika planer för dagen. Men det får ni höra om en annan dag. Nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0