Birthday weekend

Okej, och så har man fyllt 20 också.
Började fira detta redan ifredags (även fast jag inte fyllde förän söndag)

Här kommer lite bilder från fredagkvällen:

Fanny och Jennifer party stretchar lite inför kvällen.


Såhär såg min klänning ut. Blev tyvärr ingen bra bild men bara så ni får se den liksom!

Okej, och räcker väl med att säga att kvällen blev riktigt lyckad!

På lördagen bakade jag och Lisa tårta. Och sedan på eftermiddagen åkte vi hem till Fanny och Jennifer för att säga hejdå till Jennifer! Riktigt tråkigt att hon åkt nu, men vi kommer ses igen!

Sen var det ju söndagen med, självaste födelsedagen. Började dagen med att skypea med lite alla möjliga där hemma. Efter det åkte jag på au pair möte. Sjukt ovärt då det var riktigt boooring. Men vi blev i alla fall bjudna på kaka efteråt så det var ju trevligt. Åkte hem och mellanlandade lite och märkte att jag kom precis 5 min innan barnens födelsedagskalas skulle börja (ja, de hade SITT födelsedagskalas på MIN födelsedag...) så jag vände nästan direkt och drog downtown istället. Där mötte jag upp Olivia, Emelie och Fanny och vi gick och åt en riktigt god middag. Middagen räddade verkligen min födelsedag ifrån att bli en total katastrof så tack för det fina ni! ♥

Här kommer ett par bilder från middagen:

Olivia och Fanny

Min asgoda hamburgare

Jag och våran efterrätt som vi beställde

Fick ett ätbart grattis kort också, det var inte gott alls, men ändå lite gulligt ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0